4624 متر باغ آماده آبشار سوم، روستای صادق آباد

4624 متر باغ آماده آبشار سوم، روستای صادق آباد

املاک سپاهان با مشاورانی باتجربه و حرفه ای در زمینه خرید ویلا در شرق اصفهان در خدمت شما هموطنان عزیز است.

نوع ملک : باغ آماده

نوع کاربری ملک :باغی

امکانات ملک: ۲۳۰۰ دوار کشی شده ، ساخت قدیمی باز سازی شده، چاه مجزا و سهمیه آب از چاه بیرون، برق، سند تک برگ، شش دانگ عرصه و اعیان، استخر، آلاچیق قدیمی که باید تکمیل بشه، پول گاز واریز شده که هنوز داخل ساختمان وصل نشده ، دزدگیر و دوربین درب اتوماتیک و پرده، لوستر و حفاظ دور دیوار محوطه سازی، مشجر

نوع سند: سند تک برگ

متراژ ملک: 4624 متر

متراژ ساخت: 460 متر

مکان ملک : اصفهان، آبشار سوم، بعد از روستای حیدر آباد، روستای صادق آباد

قیمت ملک: متری 7/5 میلیون جمعا 35میلیارد

بهترین ها را از ما بخواهید
اعتماد شما سرمایه ی ما

تلفن تماس :09133202636

محمد ملایی

عرصه و اعیان ملک

در حوزه املاک، عرصه و اعیان به دو بخش اصلی یک ملک اشاره دارند. عرصه به معنای زمین ملک و اعیان به معنای بنا و ساختمانی است که روی آن قرار دارد. در مورد ویلا و باغ، عرصه به زمینی گفته می‌شود که ویلا یا باغ روی آن ساخته شده است. اعیان نیز به خود ویلا یا باغ اشاره دارد.

به عبارت دیگر در زمان خرید ویلا در اصفهان، در واقع عرصه و اعیان آن را خریداری می‌کنید. یعنی هم زمین و هم بنای روی آن متعلق به شما می‌شود.

در برخی موارد، ممکن است عرصه و اعیان یک ملک به مالکیت دو یا چند نفر باشد. در این صورت، هر یک از مالکان به نسبت سهم خود از عرصه، مالک اعیان نیز هستند.

برای مثال، فرض کنید که یک ویلا در زمینی 200 متر مربعی ساخته شده است. اگر این ویلا به دو نفر به صورت مساوی فروخته شود، هر یک از مالکان مالک 100 متر مربع از زمین و 50 درصد از اعیان ویلا خواهند بود.

عرصه و اعیان ویلا و باغ می‌تواند کاربری‌های مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال، یک ویلا می‌تواند مسکونی، تجاری یا اداری باشد. همچنین، یک باغ می‌تواند برای کشاورزی، پرورش گل و گیاه یا تفریح استفاده شود.

خرید ویلا یا باغ با سند عرصه و اعیان، مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، مالک این نوع املاک می‌تواند در آن‌ها هرگونه دخل و تصرفی داشته باشد و از آن‌ها به هر شکلی که بخواهد استفاده کند.

در پایان، می‌توان گفت که عرصه و اعیان ویلا و باغ به دو بخش اصلی این املاک اشاره دارند که هر یک از اهمیت بالایی برخوردار هستند.